12. kwietnia 2016 · Możliwość komentowania Webinarium „Zasady prowadzenia spotkań online – Telekonferencje, Skype, Google Hangouts… została wyłączona · Kategorie:Ogólne, Szkolenia

SCWOP LOGO EXPORT-04Ludzie z Twojego zespołu mają dużo zajęć, więc nie zawsze macie czas, aby spotkać się w jednym miejscu? A może Twoja organizacja prowadzi działania w różnych miejscach? Albo po prostu chcesz szybko omówić ważne tematy bez wychodzenia z domu? W czasie naszego webinarium dowiesz się, jak skutecznie współpracować przez Internet dzięki spotkaniom on-line!

Termin: 20.04.2015, g. 20.00.

Podczas webinarium dowiesz się:

  • jak skutecznie współpracować przez Internet, wykorzystując narzedzia do telekonferencji
  • jak i po co planować, prowadzić i podsumowywać spotkania internetowe
  • z jakich narzędzi korzystać
  • poznasz 7 powodów, dla których warto współpracować przez Internet i robić to dobrze!

Webinarium poprowadzi ekspertka – Dorota Kostowska (www.dorotakostowska.pl)

„Jestem trenerką, facylitatorką graficzną, specką od webinariów. Od ponad 10 lat zajmuję się edukacją osób dorosłych, wykorzystaniem Internetu w działaniach społecznych. Pracowałam m.in. dla UNDP, inicjatywy Global Libraries Fundacji Billa i Melindy Gates, jako ekspertka Internetowych Rewolucji Google. Popularyzowałam wykorzystanie Internetu na polskiej wsi, wśród bibliotek publicznych czy przedsiębiorców z sektora MŚP.
Cieszę się, że wkrótce spotkamy się na moim autorskim webinarium.”

Posłuchaj wykładu, zobacz prezentację, zadaj pytania na żywo. Wszystko to bez wychodzenia z domu, przed Twoim komputerem!

Aby wziąć udział, wystarczy mieć komputer/tablet/laptop/telefon z dostępem do Internetu i zarejestrować się klikając na poniższy link:

https://boris1.clickwebinar.com/scwo-zasady-prowadzenia-spotkan-online-telekonferencje-skype-google-hangouts-webinarium/register?_ga=1.168953382.648924077.1439452098

Aby wziąć udział w webinarium:

1/ kliknij link do rejestracji i zarejestruj się, podaj uważnie swój adres e-mail

2/ na podany adres e-mail otrzymasz potwierdzenie rejestracji wraz z linkiem do naszego webinarium

3/ w dniu webinarium kliknij link lub zielone hasło “dołącz” z powyższego e-maila

4/ zachęcamy, aby dołączyć do nas na kwadrans przed startem webinarium – to idealny czas aby sprawdzić jakość swojego połączenia lub oswoić się z webinarium

5/ dopóki nie rozpoczniemy spotkania na żywo, będziesz oczekiwał/a w tzw. “poczekalni” – gdzie możesz przeczytać krótkie info o zaproszonym ekspercie

6/ jeśli korzystasz ze Skype, koniecznie wyloguj się na czas udziału w webinarium, gdyż może to być przyczyną zakłóceń w odbiorze

Jakiego sprzętu potrzebuję, aby wziąć udział w webinarium?

1/ wystarczy komputer z dostępem do Internetu

2/ zasadniczo nie potrzebujesz żadnego specjalnego oprogramowania, ważne abyś miał/a zainstalowany aktualny bezpłatny Adobe® Flash® Player 11.3 (link tutaj: https://get.adobe.com/pl/flashplayer/ )

Jeśli korzystasz z system operacyjnego Linuks, to warunkiem udziału w webinarium jest to, że masz zainstalowaną najnowszą wersję przeglądarki Google Chrome, która ma wbudowany Flash.

Jeżeli chcesz uczestniczyć w webinarium na tablecie lub smartfonie to pobierz wcześniej odpowiednią bezpłatną aplikację:

Android:https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.implix.clickmeetingmobile

iPad, iPhone: https://itunes.apple.com/us/app/clickmeeting-online-meetings/id503160300?ls=1&mt=8

Blackberry: https://appworld.blackberry.com/webstore/content/90207/?lang=EN

Po pobraniu aplikacji, wpisz kod PIN, który otrzymasz w e-mailu potwierdzającym rejestrację na webinarium.

Webinarium realizowane jest przez Stowarzyszenie BORIS w ramach projektu „Stołeczne Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych”. Osoba do kontaktu: Agnieszka Iwaniak,  22 624 02 80 w. 18, Stowarzyszenie BORIS.

Komentowanie zostało zamknięte.