14. listopada 2016 · Możliwość komentowania Webinarium „Czy RPO (WM) jest dla NGO ? – Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 – rodzaje finansowanych działań i wyzwania dla organizacji pozarządowych” została wyłączona · Kategorie:Ogólne

SCWOP LOGO EXPORT-04Podczas webinarium zostaną przekazane informacje o założeniach i priorytetowych  kierunkach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego, konkursach w których mogą aplikować organizacje pozarządowych oraz o wyzwaniach i trudnościach dla organizacji pozarządowych w aplikowaniu o środki z RPO WM. Termin: 18.11.2016r.  Godziny: 18.00 – 19.30.

Osoba uczestnicząca w webinarium zdobędzie wiedzę nt. :

  1. Rodzajów działań na jakie może pozyskać środki i terminów planowanych konkursów w ramach  Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego
  2. Ogólnych zasad aplikowania o środki z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego
  3. Praktycznych wskazówek jak skutecznie pozyskać środki z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego

Osoba prowadząca: Barbara Pędzich Ciach. Doradczyni kluczowa Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej (OWES) , doradczyni w Regionalnym Ośrodku Europejskiego Funduszu Społecznego (w latach 2012 – 2014), Twórczyni i koordynatorka projektów społecznych finansowanych m.in. ze środkami EFS.  Doradczyni ds. wdrożenia modelu współpracy administracji publicznej z organizacjami pozarządowymi ( w latach 2014 – 2015)  Trenerka i animatorka działań na rzecz rozwoju społeczności ( z 12 letnim doświadczeniem).

Posłuchaj wykładu, zobacz prezentację, zadaj pytania na żywo. Wszystko to bez wychodzenia z domu, przed Twoim komputerem!

Aby wziąć udział, wystarczy mieć komputer/tablet/laptop/telefon z dostępem do Internetu i zarejestrować się klikając na poniższy link:

https://boris1.clickmeeting.pl/scwo-czy-rpo-wm-jest-dla-ngo-webinarium/register?_ga=1.249269447.1109353195.1474368322

Aby wziąć udział w webinarium:

1/ kliknij link do rejestracji i zarejestruj się, podaj uważnie swój adres e-mail

2/ na podany adres e-mail otrzymasz potwierdzenie rejestracji wraz z linkiem do naszego webinarium

3/ w dniu webinarium kliknij link lub zielone hasło “dołącz” z powyższego e-maila

4/ zachęcamy, aby dołączyć do nas na kwadrans przed startem webinarium – to idealny czas aby sprawdzić jakość swojego połączenia lub oswoić się z webinarium

5/ dopóki nie rozpoczniemy spotkania na żywo, będziesz oczekiwał/a w tzw. “poczekalni” – gdzie możesz przeczytać krótkie info o zaproszonym ekspercie

6/ jeśli korzystasz ze Skype, koniecznie wyloguj się na czas udziału w webinarium, gdyż może to być przyczyną zakłóceń w odbiorze

Jakiego sprzętu potrzebuję, aby wziąć udział w webinarium?

1/ wystarczy komputer z dostępem do Internetu

2/ zasadniczo nie potrzebujesz żadnego specjalnego oprogramowania, ważne abyś miał/a zainstalowany aktualny bezpłatny Adobe® Flash® Player 11.3 (link tutaj: https://get.adobe.com/pl/flashplayer/ )

Jeśli korzystasz z system operacyjnego Linuks, to warunkiem udziału w webinarium jest to, że masz zainstalowaną najnowszą wersję przeglądarki Google Chrome, która ma wbudowany Flash.

Jeżeli chcesz uczestniczyć w webinarium na tablecie lub smartfonie to pobierz wcześniej odpowiednią bezpłatną aplikację:

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.implix.clickmeetingmobile

iPad, iPhone: https://itunes.apple.com/us/app/clickmeeting-online-meetings/id503160300?ls=1&mt=8

Blackberry: https://appworld.blackberry.com/webstore/content/90207/?lang=EN

Po pobraniu aplikacji, wpisz kod PIN, który otrzymasz w e-mailu potwierdzającym rejestrację na webinarium.

Webinarium realizowane jest przez Stowarzyszenie BORIS w ramach projektu „Stołeczne Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych”. Osoba do kontaktu: Barbara Pędzich Ciach,  basiapc@boris.org.pl, 22 624 02 80 w. 18, Stowarzyszenie BORIS.

Komentowanie zostało zamknięte.