google transalte - ikona

Rusza Akademia Marketingu Przedsiębiorczości Społecznej!

Praktyczny program rozwojowy dla NGO prowadzących lub planujących sprzedaż usług społecznych.

Jeśli Twoja organizacja:

Działa na terenie:

Warszawy lub powiatów: wołomiński, legionowski, sochaczewski, grójecki, żyrardowski, warszawski - zachodni

Świadczy lub planuje wdrożyć

konkretną odpłatną usługę społeczną (np. warsztaty, catering, zajęcia dla dzieci, szkolenia, wydawnictwa, usługi dla seniorów lub samorządów)

Ma poczucie, że Wasza usługa

ma potencjał, ale czegoś jej brakuje – pomysłu na promocję, lepszego opisu, strategii dotarcia do klientów, bardziej przekonującej oferty lub modelu sprzedaży,

Jest gotowa

przez kilka tygodni pracować z ekspertem nad rozwojem marketingowym tej konkretnej usługi

to Akademia Marketingu Przedsiębiorczości Społecznej jest właśnie dla Was!

Co oferujemy?

Spotkanie otwierające z wiedzą i inspiracjami

– we wrześniu.

Możliwość wypracowania konkretnego efektu:

odświeżonej oferty w PDF, nowej prezentacji, opisu usługi na stronę, zestawu komunikatów, planu działań marketingowych – to zależy od Waszej potrzeby.

Indywidualną współpracę

z ekspertem marketingu – Michałem Szymanderskim-Pastrykiem – obejmującą 8 -15 godzin pracy (m.in. wspólne sesje strategiczne, konsultacje, przeglądy oferty, wsparcie „w tle” między spotkaniami).

Spotkanie zamykające (listopad)

– z elementem szkoleniowym i inspiracją do dalszego rozwoju.

Do czego zobowiązuje się organizacja biorąca udział?

Zgłaszając się do Akademii, organizacja zobowiązuje się do:

  • Uczestnictwa w spotkaniu otwierającym (wrzesień 2025) – spotkanie online lub stacjonarne, wprowadzające do pracy i budujące wspólną bazę wiedzy.

  • Zaangażowania minimum dwóch osób z organizacji, odpowiedzialnych za rozwój wskazanej usługi w proces współpracy z ekspertem (ok. 10–15 godzin wspólnej pracy w formie spotkań i/lub wykonywania “prac domowych”).

  • Terminowego przygotowywania materiałów i zadań między spotkaniami, zgodnie z ustaleniami z ekspertem – tak, by proces był efektywny i zakończył się konkretnym rezultatem.

  • Otwartości na feedback i gotowości do wprowadzania zmian w opisie, ofercie lub komunikacji usługi.

  • Udziału w spotkaniu podsumowującym (listopad 2025) – online lub stacjonarnie – z prezentacją efektów.

  • Informowania organizatora o ewentualnych przeszkodach we współpracy i zachowania bieżącego kontaktu.

Harmonogram rekrutacji:

  1. Zgłoszenia przyjmujemy do 24 sierpnia

  2. II etap rekrutacji:

W przypadku dużej liczby zgłoszeń, przewidujemy możliwość zorganizowania rozmów online z wybranymi organizacjami. Spotkania online odbędą się między 27 sierpnia a 1 września.

  1. Ogłoszenie wyników rekrutacji: 3 września

Harmonogram programu:

  1. Spotkanie otwierające: 12 września

  2. Indywidualne spotkania z ekspertem: 13 września – 18 listopada

  3. Spotkanie zamykające: 18 listopada 

Harmonogram

do 24 sierpnia
Zgłoszenia:
do 24 sierpnia
koniec sierpnia
Wybór uczestników:
koniec sierpnia
12 września – 18 listopada 2025
Czas trwania programu:
Propozycje terminów spotkań indywidualnych z ekspertem zostaną podane po zamknięciu procesu rekrutacji
12 września – 18 listopada 2025
3 września
Ogłoszenie wyników rekrutacji:
3 września
I połowa września
Spotkanie otwierające:
I połowa września
wrzesień – połowa listopada
Indywidualna praca z ekspertem:
wrzesień – połowa listopada
listopad
Spotkanie zamykające:
listopad
27 sierpnia - 1 września
*II etap rekrutacji:
W przypadku dużej liczby zgłoszeń, przewidujemy możliwość zorganizowania rozmów online z wybranymi organizacjami.
27 sierpnia - 1 września

Prowadzący:

Michał Szymanderski-Pastryk – członek krajowej Rady Działalności Pożytku Publicznego oraz Rady Programowej Polskiej Agencji Prasowej S.A. Były członek zarządu Amnesty International. Współpracował m.in. z ngo, Szkołą Liderów, Fundacją Stocznia i Centrum Edukacji Obywatelskiej. Założyciel agencji marketingowej dla organizacji pozarządowych Three Dots Agency.

Formularz zgłoszeniowy

Do udziału w cyklu zaprosimy 8 organizacji świadczących lub planujących wdrożyć konkretną, odpłatną usługę społeczną. 

Przy wyborze organizacji do udziału w procesie będziemy kierować się następującymi kryteriami: 

  1. Realizowana lub planowana odpłatna usługa społeczna jest nowością w organizacji, czyli usługą, która nie była wcześniej realizowana lub jest rozszerzeniem świadczonej już wcześniej usługi.

  1. Dla organizacji, które już świadczą daną usługę, kluczowe będzie przedstawienie dotychczasowego wkładu, tj. przedstawienie działań marketingowych, które zostały podjęte w celu rozwoju realizowanej usługi. Z kolei organizacje, które planują wdrożenie nowej usługi, powinny przedstawić swoje dotychczasowe przygotowania oraz wstępny plan działań marketingowych. 

Przypominamy, że udział w programie mogą brać jedynie osoby bezpośrednio zaangażowane w rozwój usługi społecznej, nad którą będzie pracować organizacja w trakcie trwania programu.

Rekrutacja zakończona

W przypadku dodatkowych pytań, prosimy o kontakt:

Program obejmuje 8 organizacji. Udział jest bezpłatny dzięki dofinansowaniu. Zadanie publiczne “Wsparcie rozwoju ekonomii społecznej w subregionie 1 – usługi społeczne” jest sfinansowane ze środków z budżetu samorządu Województwa Mazowieckiego.