Praktyczny program rozwojowy dla NGO prowadzących lub planujących sprzedaż usług społecznych.
Warszawy lub powiatów: wołomiński, legionowski, sochaczewski, grójecki, żyrardowski, warszawski - zachodni
ma potencjał, ale czegoś jej brakuje – pomysłu na promocję, lepszego opisu, strategii dotarcia do klientów, bardziej przekonującej oferty lub modelu sprzedaży,
konkretną odpłatną usługę społeczną (np. warsztaty, catering, zajęcia dla dzieci, szkolenia, wydawnictwa, usługi dla seniorów lub samorządów)
przez kilka tygodni pracować z ekspertem nad rozwojem marketingowym tej konkretnej usługi
to Akademia Marketingu Przedsiębiorczości Społecznej jest właśnie dla Was!
Zgłaszając się do Akademii, organizacja zobowiązuje się do:
Michał Szymanderski-Pastryk – członek krajowej Rady Działalności Pożytku Publicznego oraz Rady Programowej Polskiej Agencji Prasowej S.A. Były członek zarządu Amnesty International. Współpracował m.in. z ngo, Szkołą Liderów, Fundacją Stocznia i Centrum Edukacji Obywatelskiej. Założyciel agencji marketingowej dla organizacji pozarządowych Three Dots Agency.
Program obejmuje 8 organizacji. Udział jest bezpłatny dzięki dofinansowaniu. Zadanie publiczne “Wsparcie rozwoju ekonomii społecznej w subregionie 1 – usługi społeczne” jest sfinansowane ze środków z budżetu samorządu Województwa Mazowieckiego.